هدف و مقدمه ای درباره وبلاگ

روبه آزادی
ژانویه 12, 2018
پیامک
جولای 23, 2018

درود به تک تک دوستان و همراهان

هدف :

در ابتدا لازم می دانم خیلی مختصر راجب ایجاد و راه اندازی این وبلاگ توضیح بدهم ! هدف از راه اندازی این صفحه تبادل و ارائه اطلاعات ، مقاله ها ، گزارش ها ، آموزش و هر آنچه که مربوط به هنر موسیقی چه در زمینه آوازی و چه در زمینه سازی می باشد ، شکل گرفته است !

مقدمه :

با توجه به این هدف بر خود لازم می دانم که اطلاعاتی هر چند کوتاه در مورد سابقه و فعالیت های هنری خودم با شما عزیزان در میان گذارم!

اینجانب بهرام راد موسیقی را از سال ۱۳۶۸ با ساز فلوت کلیددار شروع کردم و در گذر زمان کم کم با علم دیکته موسیقی ، سلفژ و هارمونی در موسیقی کلاسیک آشنا شدم ! پس از گذشت تقریبا ده سال از آموزش و نوازندگی این ساز ، اولین کنسرت خود را در سال ۱۳۷۹ در تالار رودکی با عنوان رسیتال گیتار و فلوت به روی صحنه بردم !

در گذر زمان برای آشنایی هر چه بیش‌تر درباره علم تنظیم ، آهنگسازی و هارمونی ، با سازهای دیگری چون پیانو و گیتار و همچنین ارکستراسیون نیز آشنا شدم و به فراگیری آنها پرداختم و در این خصوص تجربه هایی هم چه در زمینه ساخت موسیقی و چه در زمینه تنظیم و اجرا انجام داده ام که در فرصت های  بعدی حتما  برای علاقه مندان و دوست داران  ارائه خواهم داد ! در این مسیر از کلاس ها و تجربیات اساتید بزرگ ایران و همچنین کلاس ها و تجربیات دانشگاهی بهره جسته ام که حتما در فرصت های بعد به ذکر نام این عزیزان و تجربیات کلاس ها و آموزش های آنان نیز اشاره خواهم کرد !

بنده پس از گذشت سال ها و اجراهای مختلف و تدریس و فعالیت با گروه های مختلف ، صدا و سیما ایران و … در سال ۱۳۷۸ با تشکیل گروه سایه روشن به سرپرستی ، آهنگسازی و خوانندگی اینجانب در زمینه موسیقی پاپ و موسیقی سازی نیز فعالیت جدیدی را شروع کردم که متاسفانه به دلیل مشکلاتی که به وجود آمد با وجود داشتن مجوز ، اجازه هرگونه فعالیت این گروه در ایران لغو گردید !

به هر ترتیب امیدوارم که در این فضا فرصتی پیش بیاید که از تجربیات و آموخته های خود در این سال ها و سایر دوستان ، بتوانیم فرصتی را برای علاقه مندان این هنر به وجود بیاورم که در کنار هم به تبادل اطلاعات و بالا بردن سطح کیفی این هنر والا و با ارزش بپردازیم !

می توانید با ایمیل : bahramradmusic@gmail.com با من در ارتباط باشید . با سپاس فراوان